Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kezdőknek és haladóknak

Swinger

Swinger

SWINGER (31) - Interjú a sorozatgyilkossal (2)

2020. december 19. - Swinger Attila

- A gyerekkorodat szerintem ezzel most zárjuk is le és térjünk rá a közelmúlt eseményeire. Egyáltalán miért vállaltad, hogy interjút adsz? Mentegetni akarod magad? Áldozatnak bemutatni? Ezer és ezer ember nő fel úgy, hogy elhagyják a szülei, hogy traumák sorozata éri, amelyeket nem tud feldolgozni, mégsem lesz belőlük sorozatgyilkos…

- Miért vállaltam az interjút? A nők miatt elsősorban, akik rendkívül buták, vágynak a rossz fiúkra. Egyszerűen vonzza őket a bűn, mint mágnes a gombos tűt. Nincs kivétel, mindegy, hogy többdiplomás vagy csak egy nyolcosztályos takarítónő: mind a biztonságra vágynak, és azt hiszik, hogy ezt a csibészek mellett találják meg. Ez beléjük van kódolva, hordozzák a génjeikben, az alfahímre vágynak, mert tőle akarnak utódokat, életképes utódokat szülni. Nem kell ezt túlbonyolítani, minden mögött ez van, a párválasztás nagyon egyszerű séma: a nő megérzi, hogy melyik férfi mellett lehet biztonságban, ezért azt a férfit elcsábítja, beveti az összes praktikát: vonzó alak, pávatánc, húsos ajkak, nagy mellek, széles csípő és kerek fenék. Mind arra hívja fel az alfahím figyelmét, hogy „itt vagyok neked, basszál meg, egészséges utódokkal ajándékozlak meg”. Viszont mikor erre a titokra, Te, mint férfi rájössz, akkor szerepek felcserélődnek: nem téged csábítanak el a nők, hanem te adod nekik azt az illúziót, hogy melletted biztonságban lehetnek. Te adod nekik azt a hazugságot, hogy téged akarnak. Ennek a játéknak, ha ügyes vagy, és ha ráérzel a nők gyenge pontjára – márpedig ráérzel, mert tudod, hogy mit akarnak – csakis te lehetsz a nyertese, olyan értelemben, hogy teljesen átadják magukat neked. Bármire megkérheted őket, mindent megtesznek érted. És most ne gondolj rosszra, swinger nők az áldozataim mind, de nem a szex miatt habarodtak belém…

- Mint minden sorozatgyilkosnak, neked is meg van a küldetéstudatod ezek szerint: megmenteni a nőket a szélhámosoktól. Ezért kellett hét nőt kegyetlen módon feltrancsírozni, kivégezni, megölni? Miért nem írtál egy könyvet? Miért nem indítottál inkább egy blogot a témában? Alapíthattál volna érdekvédelmi egyesületet stb. stb., ezeregy mód van a modern világban arra, hogy valami mellett kiállj vagy valami ellen felszólalj… Te mégis ártatlan életeket vettél el. Nincs bűntudatod? Honnan indult ez az egész tragédiasorozat? Ki volt az első áldozat?

- Bűntudat? Ártatlan nők? Lehet, hogy a beszélgetésünk végeztével másként fogod látni ezt az egész ügyet. Hogy honnan indult? Nem könnyű kérdés… Mesélhetnék neked az első nagy szerelmi csalódásról, vagy arról, hogy engem mindig lenéztek a nők, de akkor inkább belevágok az első áldozatom történetébe. Dórinak hívták. Egy gyönyörű szőke nő volt, kint dolgozott Németországban, egyedül nevelte két gyermekét. Akkoriban jelent meg a Facebook, amin már szinte minden ismerősöm regisztrálva volt, engem is noszogattak, hogy lépjek fel a közösségi hálóra, mert az milyen okos valami, sokkal könnyebb a kapcsolatot tartani. Rögtön rákaptam az ízére, végre egy hely, egy világ, ahol az lehetek, aki szerettem volna mindig is lenni: egy bálvány, a nők bálványa. Csináltam egy álprofilt, az internetről összeszedegettem mindenféle fotókat egy macsó férfiről, azokat felrakosgattam és ragadtak a csajok a profilomra, mint legyek a mézes madzagra. Ott volt köztük ez a Dóra is. Megnézegettem a fotóit, és valamit meglátni ezeknek a nőknek a szemükben, sóvárgást, vágyat, valamit, amitől tudtam: ő az, akire rá kell startolni.

Perverz anyukaként regisztrálta az álprofilt | BEOL

- Dóri volt az első áldozatod. Azért startoltál rá – bocsánat a kifejezésért, de te használtad –, hogy megöld? Vagyis a potenciális áldozatot láttad benne?

- Nem. Dóriba én teljesen belezúgtam. Partnert, társat, kapcsolatot kerestem. Csak ugye álprofillal, ami megnehezítette az ismerkedést. Naponta chateltünk, sokszor magam is ledöbbentem, hogy micsoda költő veszett el bennem, olyan hasonlatokat, metaforákat, kisebb monológokat fogalmaztam meg neki. Egyszerűen jött. Tudod, 10 évvel egy fájdalmas szakítás után, könnyen jön az emberből a szép. Volt ideje megérni bennem. Dóri természetesen szerelmes lett belém. Addig-addig haladtunk a kapcsolatban, mígnem elkezdett videóchaten hívogatni. Rögtön lebuktam volna, hogy nem az vagyok, akiről a fotókat küldözgettem. Rákényszerültem, hogy mindent bevalljak neki. És csodák csodája, nem haragudott meg, pedig több mint három hónapon keresztül áltattam. A szerelem erősebb volt, és alig vártuk a személyes találkozást…

Malaysia identifies 1,500 fake social media accounts

- Mesélnél akkor most erről? Az első találkozásodról az első áldozattal…

- Hosszas egyeztetés után összejött. Itthon volt Magyarországon, vidéken élt, felutazott hozzám Pestre. Egy belvárosi cukrászdában találkoztunk. Chaten már annyit szexeltünk, vagyis beszélgettünk róla, hogy éppen mit tennénk egymással, ha éppen együtt lennénk, hogy már teljesen természetes volt minden finom célzás, pajkos mosoly, flörtölés az elsőn is. Ahogy a szex is megtörtént. Egyszer csak felállt az asztal mellől, a sütiét félbe hagyva, kacsintott egyet és közölte, hogy akkor most neki ki kell mennie a mosdóra. Elindult. Ahogy beléptem utána a női mosdóba elkaptam, ő nem ellenkezett, sőt egyből a lábam közé nyúlt. Na a farkamnak nem kellett sok, már ágaskodott is a keze alatt. Szájon csókoltam a dögös szőkét, aki bő nyállal viszonozta, mélyen bedugva nyelvét a számba, mint egy kiéhezett szuka. Benyúltam a pinájához, félrehúzva a tanga zsinórját, ujjazni kezdtem, de ő már vette is elő a faszom, majd letérdelt és szopni kezdte. "Hú", de milyen profin, na ez így nem lesz jó mert rögtön elélvezek, gondoltam. Ám ekkor felállt és a fülembe súgta, „dugjál meg hátulról!” - Erre megfordult, tangáját zsebre téve, és lehajolt. Már ott is voltam mögötte. Ahogy megérezte a nyomuló faszt, hátranyúlt és már igazította is a kéjnedvet bőven csorgató picsájába. Hát nem bírtam sokáig, két három löket és már tömtem is gecivel, de bőven. - Na jó! - mondta nem túl lelkesen, mikor kicsusszant a faszom ernyedten belőle, - most menjünk, mert nincs több időnk. Még láttam amint zsebkendőjével kitörli gecis picsáját, felrántja a tangát és már mentünk is. Elrendeztük a számlákat és azzal váltunk el, hogy este következik a folytatás…

- Igen. Folytasd csak, érdeklődéssel hallgatom. Mi történt este?

- Az a kurva lemondta a találkát, azzal a szöveggel, hogy belázasodott a kisebbik fia és haza kell menjen. Erre persze behisztiztem, mert sejtettem, ez csak valami lerázós duma lehet, hiszen tudtam, hogy a kölykökre a nagyszülők vigyáznak. Addig-addig kérdeztem, míg kinyögte: nem akar tőlem semmit, nem egymást keressük meg hasonló szövegeket nyomott. Ja, és azt is hozzáfűzte, hogy szar a szex velem. Gondolhatod, elborult az agyam. Egy baszott drága szállodában béreltem lakosztályt estére és ez a ribanc csak úgy lemondja az estémet? Bepörögtem teljesen. Tudtam, hogy vonat, amivel hazamegy a Déliből indul, nem voltam messze tőle, kirohantam és megfigyelő állásba helyezkedtem. Nem is kellett sokat várnom. Jött, elébe álltam és megkértem, hogy szánjon rám még annyi időt és beszéljük meg a történteket kulturált emberekhez méltóan. Bementünk egy kávézóba, ahol szintén mosdóra ment először, én utána, leütöttem, hátsó kijáraton be a csomagtartóba és már vittem is a hotelbe. A jakuzziba feldaraboltam, és egy szemetes zsákban a hátsó lépcsőkön levittem egy konténerbe. Leléptem. Így utólag visszagondolva már sajnálom, hogy őt nem erőszakoltam meg… Másnap már tele volt az újság vele. A telefonját, iratait, mindent ami esetleg utalt volna a kapcsolatunkra eltüntettem. Még aznap este megismerkedtem Lillával…

Death By Cold Steel on Twitter: "#ReturnoftheDeadMan Body Found in Trash Can  #Rawchester in Louisville Strikes Again. http://t.co/j2E7HKre5p  http://t.co/nQb3MBroVq"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://swinger69.blog.hu/api/trackback/id/tr3916350920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása