Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kezdőknek és haladóknak

Swinger

Swinger

SWINGER (29) - Hagyjátok a zárójeleket a faszba...

- avagy egy képzeletbeli sw-költő nyavalygása -

2020. december 20. - Swinger Attila
Belefáradtam,
de mégis túléltem.
(Hogy szopjanak le!)
Ha szerelmes voltam,
csak a lelkét szerettem,
a lelkét, minden nőnek.
Kit valaha szerettem.
(Az összes kurva volt!)
Soha nem szerettek,
igazából.
Anyám se.
Kiskorú magyar prostik lepték el Svájcot | 24.hu
Édes ez a kín,
kurva mégsem leszek.
Sodródtam az árral,
megfizettem az árát.
Holnap hívnak,
(Hogy rohadjanak meg!)
a jövőmről kérdeznek.
Bevallom,
soha nem érdekelt,
mindig is a múltból éltem.
(Ki nem szarja le?)
Állásinterjú, interjúkérdések, felvételi beszélgetés
Le kellene végre írnom az életem,
mint egy (kibaszott) tragédiát,
melyben minden nap szomjúhozom
a vágyva-vágyott eufóriát.
Kétségeimet is ellopták,
(Tolvaj geci banda!)
bezzeg a reményt itt hagyták,
(A faszomnak se kell!)
hogy a sorsom egyszer
hátraarcot parancsol,
minden egyes titoknak,
lelkemről leoldva a láncot.
(Mind bekaphatjátok!)
Aranyosi Ervin: Nem politizálok | Aranyosi Ervin versei

A bejegyzés trackback címe:

https://swinger69.blog.hu/api/trackback/id/tr6116325646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása