Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kezdőknek és haladóknak

Swinger

Swinger

SWINGER (33) - Interjú a sorozatgyilkossal (4)

2020. december 26. - Swinger Attila

- Kukás gyilkos… Azért ennél fantáziadúsabb neveket is kaptak már sorozatgyilkosok. Lilla megölését követően mit éreztél? Mi volt a következő lépés?

- Rákaptam a perverziók ízére. Lilla megölése után felelevenítettem egy régi vágyam: a két pasi, egy nő felállást. Eltartott egy darabig, mire találtam hasonló elképzelésű párt az egyik facebookos ismerkedős swinger csoportban. Beléptem a csopiba és feladtam egy hirdetést, jó kis fotóval, miszerint szóló pasiként párokhoz csatlakoznék. Meglepően hamar kaptam is néhány viszonzást és néhány nap múlva már együtt kortyolgattuk a vörösbort az egyik közeli étterem teraszán Kriszta, Attila és én. Az első pillanattól kezdve benne volt a levegőben, hogy ebből bármi is lehet. Bizony, lett is! A lakásomon is megnyitottunk egy palack száraz vörösbort, a hangulathoz kívánkozott. Megtudtunk egymásról néhány érdekességet a beszélgetésben, de Kriszta láthatóan túl izgatott volt már és minden előzetes jel nélkül megcsókolt. Bár tette volna előbb, mert Kriszta baszás közben, utólag elmondta, lihegte, nyögte, hogy mióta kiszállt a taxiból, erre a pillanatra várt! Nehéz lenne pontosan felidézni, hogyan követték egymást az események. Arra jól emlékszem, amint a bugyit lehúztam Krisztáról, puncija máris nedvektől csillogott, azt kóstolgattam, de hogy melyikünk farka mikor járt Kriszta szájában, puncijában, azt lehetetlen pontosan felidéznem. Sokszor, sok variációban.

- Érdekes, hogy ilyen irányba váltottál. Nem féltél a lebukástól? Elvégre a pár férfi tagját meg kellett kerülnöd valamilyen formában ahhoz, hogy elkövethesd a szörnyű cselekményed… De folytasd csak nyugodtan, mert látom nagy élvezetet nyújt, hogy felidézheted a szexuális együttléteidet!

- Eme utóbbi megjegyzésedhez csak annyit tudnék hozzáfűzni, hogy legalább nekem van mit felidézni. De amit biztosan nem felejtek el soha, bár nem ez volt az első alkalom, hogy ilyennel találkoztam, az a fantasztikus élmény volt, Krisztát élvezni látni és érezni, amint a spriccek csak jönnek és jönnek a punciból! Isteni finom volt! Mondjuk figyelmeztetett is előre, hogy van egy ilyen szökőkutas dolog nála, és mivel nem zavart, alig vártam, hogy megtapasztaljam. Rengetegszer megtapasztaltam! A legizgalmasabb az volt, amikor hanyatt fekve nyaltam a fölém guggoló Kriszta punciját, miközben a párja hátulról ujjazta. És jött a spricc, naná! Folyt a fejemen, a nyelvemen... Mivel látta Kriszta, hogy valóban nem problémaként élem meg, bele is ült az iszonyatosan ágaskodó szerszámomba, úgy csókolóztunk tovább. A spriccelések természetesen a részemről sem maradtak el, azokból is volt jó néhány. Öt órán keresztül basztunk kisebb megszakításokkal. A variációkat is nehéz lenne felsorolni, de ahogy szendvicsbe vágtuk, és egyszerre spricceltünk mindhárman, Kriszta puncija, Attila a puncijába, én meg a seggébe, az frenetikus volt…

- Szólj ha vége az élménybeszámolódnak, mert akkor elmesélhetnéd végre Kriszta szomorú sorsát is…

- Hát igen… Krisztának is ugyanaz volt a baja, mint minden nőnek, így a világ első nőjének, Évának is: a tiltott gyümölcsre vágyott. Hiába mondta neki a Jóisten, hogy a paradicsomi kert összes fájának összes gyümölcséről ehet, kivéve azt az egyet, neki mégis az kellett. Krisztának annyira bejöttem, hogy kettesben is akart velem találkozni. Persze előtte jól kifaggattam és kiderült: már nem is szereti a férjét, hogy csak egy falnak használja arra, hogy más pasikkal kefélhessen, hogy nyugodtan eljárhasson swinger klubba… Belementem a találkozóba, egy félreeső búvóhelyet választottam ki a pásztoróra és az utolsó óra helyszínéül. Természetesen a közelben volt egy öt köbméteres szemetes konténer, abban találták meg. De nem a panelrengeteg udvarán – akkoriban még az volt a szokás, hogy egy-egy panel tövében elhelyeztek egy ilyen gyűjtőkonténert –, hanem a szemétdomb tetején, ahol ezeket a konténereket még anno ürítették. Ezekre a szemétdombokra jártak a csövesek, nyomorult éhezők kurkászni, kutakodni élelmiszer-maradékok után, ők leltek rá, fekete zsákba csomagolva, piros szalaggal átkötve.

Konténer rendelés hulladék elszállításra? Segítünk! - Hulladekvadasz.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://swinger69.blog.hu/api/trackback/id/tr6616357806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása