Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kezdőknek és haladóknak

Swinger

Swinger

SWINGER (32) - Interjú a sorozatgyilkossal (3)

2020. december 21. - Swinger Attila

- Mielőtt rátérnél Lillára, nem gondolod, hogy beszélnünk kellene az első gyilkosságról. Mit éreztél?

- Elégtételt. Egy szóban. Bővebben? Bosszút álltam az egész elbaszott életemért. Tudod, mikor tíz év szenvelgés, önmegtartóztatás, várakozás után azt kapod meg, hogy még a szex sem jó veled, akkor szerintem kevés az a férfi, akinek nem borul el az agya. Mint mondtam, előtte három hónapon keresztül leveleztünk, az időm nagy része azzal telt el, hogy a legszebb szerelmes leveleket fogalmaztam meg neki, verseket írtam, romantikus számokat küldözgettem. Ha nem kaptam választ vagy valami reakciót már fél nap után kivertem a hisztit. Már a neten is egy hullámzó kapcsolat volt. Mindegy, a lényeg, hogy abba az álomba ringattam magamat, miszerint végre nekem is lehet egy csajom, nagyokat kefélhetünk, még a két gyerekét is elfogadtam volna. De hiába, ezeknek a mai nőknek már semmi sem szent...

- Mert neked mi a szent? Azt a szerencsétlen nőt az egód miatt ölted meg! Mert meg merte mondani a szemedbe, hogy férfiként egy nulla vagy. Ezért te megfojtottad a saját harisnyájával… Miért kellett feldarabolni?

- Mert úgy könnyebben elfért a szemetes zsákba… Egy kis növésű, 160 centi magas, alig 50 kilós csajszi volt. De egy kibaszott nagy ribanc. Ennyi, nem akarok több szót vesztegetni rá, megérdemelte a sorsát. Kitakarítottam utána szállodai apartmant, kijelentkeztem, majd leléptem. Az volt jó abban az időben, hogy még nem volt minden telekamerázva, így simán megúsztam a gyilkosságot. Álnéven jelentkeztem be a hotelbe is, arra mindig vigyáztam, hogy ne tudjanak lekövetni. Este miután hazaértem már a laptopom előtt ülve Lillával ismerkedtem. Ő volt a másik kiszemeltem, egy kis töltött galamb az óbudai panelrengetegből. Ő is egyedül nevelte egyszem kisfiát, gondolta majd megtalálja bennem a pótapát. Hát elbaszta, akkor abban az idegállapotban tudtam, éreztem, nem tudok megállni, olyan csalódás ért Dórival, hogy muszáj lesz Lillát is elkapnom, kinyírnom, megerőszakolnom… Ja, ez utóbbit nem kellett, mert adta magát önként.

Horny Chubby Lady Fucks her Tired Husband While he Is Sleeping - Hard Sex  Vids

- Lillával mikor és hogy találkoztál?

- Ha hiszed, ha nem, vele már minden sokkal gyorsabban történt. Két nap után előbújtam az álprofil mögül, elmagyaráztam neki, hogy híres író vagyok, és nem szeretem a rivalda fényt. A beetetés jól ment, minden dumát benyelt. Pár napra rá már találkoztunk és persze szexeltünk is. Az egyik kávézó teraszán találkoztunk, gyönyörű napfényes májusi délelőtt volt. A kávézó melletti hotelben vettem ki egy szobát, a terepet előtte bejártam, felmértem. Szóval ott taliztunk, és mint régi ismerősök iszogattunk, incselkedtünk egymással, aztán már annyira beindultunk, hogy nem bírtuk ki érintés nélkül, hát mondom akkor inkább menjünk fel a szobába. Leültünk a kanapéra, megfogtam a kezét és csókolóztunk. Hirtelen abbahagyta, és mindkét kezemet fogva a szemembe nézett és megkérdezte: Szereted az extrém szexet? Vibris, pisis, lovaglós? Kikerekedett a szemem… Nyitott vagyok mindenre, válaszoltam neki. Arra kért, hogy hagyjam magam vezetni, egy magán sztriptízzel kezdte. Ott vonaglott előttem a padlón, különböző akrobatikus pózokban szabadulva meg ruháitól…

- Nem gondolom, hogy az olvasók ennyire részletekbe menően kíváncsiak lennének az intim együttlétre…

- Csak legyenek kíváncsiak, ismerjék meg az „ártatlan” áldozatokat. Ehhez ragaszkodom, különben lefújom az egész interjút. Többé ne szakíts félbe! Ott tartottam, hogy magam se tudom hogyan történt, egyszer csak ott fetrengtem vele, anyaszült meztelen, ölelkezve, csókolgatva nagy, de nem kemény melleit, simogatva vékony derekát, érezve mint megy át a széles csípőbe. A farkam állt mint a beton, rajta meg egy szál tanga. Amikor felállt, odament a táskájához és kezdett kipakolni. Szemeim kiguvadtak, amikor felcsatolt egy ágaskodó műpéniszt. „Gyere Szivi gyitepacizni, most én leszek a cowboy” - mondta kéjes mosollyal, miközben kézbe vett egy kis ostort, meglegyintett aztán elindultunk, én ugye négykézláb, hátamon a nő, körbe a szobában. Hátamat verdeste a műfasz és éreztem, amint a pinalé már a hátamon csorog, de éreztem, hogy pisi is volt. Lehugyozott a kurvája, de akkor ott ez nagyon jól esett, mert teljesen el voltam bódulva az illatától és tényleg bármit megtettem volna neki a szexéhségemben. Aztán leszállt és rám ordított: „Most gyere kurva, szopd ki a faszomat! Négykézláb, mint a kiskutya! Te kibaszott kurva!” Szoptam a műfaszt, ami síkos volt és eper ízű. Közben érdekes módon majdnem elsült a faszom, magam sem értettem ezt az érzést. Aztán megfordított és seggbe baszott keményen. Nem volt nagy a dákó, de eltartott egy ideig, amíg behatolt. Aztán lassan finoman elkezdte járatni és baszott! Engem, a picsa! Ami meglepő volt, hogy élveztem, mert egy ponton annyira izgató volt, hogy nem bírtam már és elsült a faszom. Aztán elkapta a farkam és arcára irányítva kente rajta a gecimet, ujjaival a szájába tömködte, majd bevette és szopta. Azt hittem elsül az agyam is. Már abbamaradt a gecim spriccelése, de most újra lövellt a torkába. Nyelte, mint kacsa a nokedlit. Aztán megtörölte száját mint valami vámpír, magához húzott és csókolózni kezdtünk, úgy ahogy még a gecim ott kóválygott az arcán. Aztán levette a műfaszt. Nézegettem, csodáltam teltkarcsú testét, simogattam selymes bőrét, csókjaimmal halmoztam el, ahogy hempergettem az ágyon. Aztán lehúztam a pisis tangát, megnyalogattam, számba fogtam mint a tigris az áldozatot és morogtam a nő felé. Tetszett neki a játék.

DevilsFilm - Sienna West, Strapped And Ready to Attack | Perverzija.com

- Nagyon izgalmas, mit se mondjak, de talán rátérhetnénk végre arra, amiért itt ülünk. Miért és hogyan ölted meg Lillát is?

- Ne szakíts félbe! Itt még korántsem volt vége a játéknak. Ott játszadoztam a húgyos tangájával, mikor felszólított, hogy nyaljam ki a seggét. Hirtelenjében a pinára gondoltam, de ha már ott voltam egy centire, hát miért is ne nyalnám ki ennek a kis finom nőnek még a valagát is. Pucsított, én meg a seggébe dugtam a fejem és már nyaltam is az ánuszrózsát körbe-körbe, ő meg élvezett! A seggnyalástól. Hm. Aztán megfordult és már nyomta is a fejem a picsájába, ami fazonírozott volt, középen a káprázatos sörénnyel. Nyaltam, lefetyeltem a pinalevet mint az állat. Megint elélvezett és csak úgy dőlt belőle a finom kesernyés édes lé. Sorozatosan élvezett. Erre már a faszkóm is ágasodni kezdett. Meg is basztam, misszionárius pózban. Basztam, ahogy bírtam, nyögött, mint a nőstény szuka. Sokáig bírtam már, aztán hallom, hogy kezd visongani, és már ment is az ondó a kurva barlangjának mélyébe. Üvöltöttünk, mind a ketten. A folyosón is biztos hallották. Ekkor Lilla fölém állt szétterpesztett lábakkal, nagy húsos vörös picsája szétnyílt a kéjtől és szemezett velem. „Most lepisillek te fasz, mert megbasztál. Idd meg a húgyomat és békén hagylak” - parancsolta, majd leereszkedett a számhoz a picsájával, én meg lefetyeltem. Nem volt rossz. Inkább édeskés volt és jóformán nem volt semmi pisi szaga. Aztán két ujjával összecsípte a külső duzzadt szeméremajkait és még az utolsó cseppet is az arcomra rázogatta gunyoros mosollyal az arcán. Ez idegesített fel, ez a gúny, azt éreztem, hogy szarrá alázott. Elöntötte a düh az agyamat és megfojtottam. Puszta kézzel. Még bele húgyoztam a szájába, zsákba raktam és őt is egy szemetes konténerbe rejtettem. Ezután kezdtek az újságok és hírportálok a „Kukás gyilkosként” emlegetni… (folyt. köv.)

Erotic Piss - Tumblr Blog Gallery

A bejegyzés trackback címe:

https://swinger69.blog.hu/api/trackback/id/tr4316353162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása